مشتریان در مورد ما چه میگویند؟​

نظرات تعدادی از مشتریان ما

نیلوفر

مدیر عامل و بنیانگذار ماهور تندیس
5/5

ما در تلاش هستیم تا 200 میلیون در ماه برسیم و عجوبه ها دلیل بزرگی برای این امر است "ما 5 سال پیش شرکت خود را با یک میلیون تومان تأسیس کردیم. ما در حال رسیدن به 200 میلیون در ماه هستیم و می توانم به شما بگویم که جناب میرغیاثی این امکان را فراهم کرده است. دومین علتی که باعث استفاده از روش عچوبه هب تبیلغ نویسی شد ، می دانستم که مرجع اصلی در نوشتن متن صفحه فروش پیدا کرده ام. به نظر می رسید کسی بهترین اصول تبلیغ نویسی را انجام داده و آن را کاملاً واضح ، روشن و گام به گام به یه مرحله ای رسانده است که فقط یک تبلیغ نویس سطح بالا را از شما بیرون می کشد. وقتی آموزش تمام شد ، من 2 روز نخوابیدم. به خانه رفتم و سیستم را اجرا کردم و در یک سال اخیر بیش از 500 میلیون درآمد داشتم.

5/5

عجوبه ها به من به عنوان یک فریلنسر تازه وارد کمک کرد درآمدم را سه برابر کنم "از کارمندی استعفا دادم ... هیچ پیشنهاد کاری نداشتم از آنجا که من 70+ ساعت در هفته برای یه شرکتی کار می کردم او گفت: "اگر همین زمان برای آموزش و کسب و کار خودت صرف کنی درآمد بسیار زیاد تری خواهی داشت... این یک تصمیم بزرگ بود. من مجذوب تبلیغ نویسسی شده ام ، بعد از دیدن ویدیو تبلیغاتی جناب میرغیاثی ،تصمیم جدی گرفتم و شروع کردم ... بعد از آن… من عجوبه های تبلیغ نویسی را خریدم و از آن برای نوشتن پیش نویس نامه فروش استفاده کرده ام ... در آمدی که هفته اول بدست آوردم چیزی بیشتر از سه برابر پولی بود که برای کار کردن 70 ساعت در هفته به من میدادند... کمتر کار میکردم بیشتر به مسافرت می رفتم من فقط می خواهم تشکر کنم تشکر از اینکه ابزار لازم برای سه برابر کردن در آمدم را به من داد ... ممنون که به من کمک کردید که دوباره به زندگی برگردم ... اگر هر آنچه داخل دوره می گویند انجام دهید ، می توانید یک زندگی خوب و بدن دردسر داشته باشید. و به مردم کمک کنید برای رشد کسب و کارشان

مژگان

فریلنسر

ساسان

فعال حوزه سلامت
4/5

این دوره برای همه انواع کسب و کارها و نوشتن همه نوع تبلیغات است ، نه فقط نامه های فروش "اوایل فکر میکردم شفاگر فقط برای نوشتن نامه های فروش کاربرد داره. اما بعد متوجه شدم که می توانید تقریباً برای هر چیزی از آن استفاده کنید. ایمیل ها ، تبلیغات اینستاگرام ، طراحی بنر تلگرام برای نوشتن سناریو برای کلیپ های تبلیغاتی ، طراحی شعار برندها و .... مثل یک آچار فرانسه من به شدت از شفاگر سپاسگزارم زیرا بسیاری از مشکلات را از معادله چند مجهولی سخت بیرون می کشد. به خصوص که من نویسنده نوپایی هستم ، کمک می کند تا همه چیز منظم شود و مرتب شود. بعلاوه ، فقط یکی از هدایای داخل دوره ارزشی معادل دوره عجوبه ها را داشت.

5/5

اکنون دیگر هرگز به فکر نوشتن صفحه فروش بدون پیروی از این سیستم نخواهم بود! "قبل از اینکه من جناب میرغیاثی و روش او را پیدا کنم ، نوشتن صحفه فروش ، کپشن و ... همیشه سخت بود و اکثرا ناموفق . همیشه احساس می کردم فروشم ضعیف است. نمیدونستم مشکل از کجاست. بعد از یادگیری دیگر هرگز با آن مشکل مواجه نمی شوم. در واقع ، وقتی من از ابتدا تا انتها از این روش استفاده می کنم ، انگار معجزه ای در صحفه فروشم اتفاق میفته . به همین سادگی. همچنین این توانایی به من داده است که سریعتر بنویسم ، این بدان معناست که می توانم مشتری های بیشتری بگیرم و درآمد بیشتری کسب کنم. در انتها ، من هرگز بدون عجوبه ها به نوشتن فکر نمی کنم.

آرش

فریلنسر

دکتر میلانی

کارآفرین
5/5

باید هر چه سریعتر عجوبه هاب تبلیغ نویسی را خریداری کنید ، سرمایه گذاری که در 2 دقیقه قابل جبران است! ”تمام دوره های تبلیغ نوبسی رو پاره کنید بندازید دور یکم خشن بود ولی من چندین ساله دوست صمیمی آقای میرغیاثی هستم من صادق بودن در زندگی و کسب و کار را مدیون شما هستم ، من یکی از اولین مشتری های شما در روزی بودم که به سختی توانستید شخصی را باز کنید تا کارت تولد را باز کند. من آموزش شما را خریداری کردم و فکر کردم این امر به من کمک می کند با مخاطبینم ارتباط بهتری برقرار کنم. در ابتدا با لیست ایمیلی شروع کردم. من دقیقاً همان کاری را که شما گفتید انجام دادم و اعتراف می کنم که به خوبی تنظیم شده بود. حالا وقتی برای مخاطبینم ایمیل میفرسستم ، مثل بازیکن فوتبالبی که گل زده پیراهنم رو در می آورم و زیر آن پول را نشان می دهم. روش شما باعث شد من به یک سوپرمن در زمینه نوشتن تبدیل شوم. واقعا عرض می کنم این سرمایه گذاری در عرض 20 دقیقه 3 برابر پس داد. آفرین!"

4/5

این روش به من کمک می کند تا صفحه محصولم را ، به راحتی و به سرعت بنویسم "من فقط می خواهم بگویم از آقای میرغیاثی برای ایجاد این دوره متشکرم. قبل از این ، همیشه پیشنهادهای فروشم همه توسط مشتری رد میشد و من از شدت ناراحتی فریاد می کشیدم من فقط در کمتر از 4 روز دو صفحه فروش نوشتم. امروز ، 6 پیشنهاد عالی برای پیشنهاد دارم خیلی ممنونم!!"

صابری

کارآفرین و بازاریاب سلامت در بازار فرانسه

مهدیار

طراح سایت
4.6/5

با این روش درآمد شرکتم سر به فلک کشید! "این روش تا کنون بیش از هر سیستم نوشتن متن برای من سود آوری داشته است. هنگامی که استفاده از این روش را شروع کردم ، توانستم دیوار بتنی یکه برای جذب مشتری ایجاد کرده بودم بشکنم. به من کمک کرد تا درآمد شرکت خود را سرسام آور افزایش دهم.

4.5/5

عجوبه ها به من کمک کرد تا کسب و کار چند صد میلیونیم را راه اندازی کنم شفاگر به من چارچوبی داد و از همه مهمتر ، اعتماد به نفس برای نوشتن. قبل از ارائه محصول ، من اسکریپت هایی برای تبلیغات ، صفحات ثبت نام در وبینار و موارد دیگر نوشته بودم ، اما هیچ وقت فروش خوبی نداشت صفحات فروش قبلیم واقعا مضحک و خنده دار بود این بزرگترین انتخاب سال برای من بود

سمیه

فعال در حوزه ای تی

مسعود

4.5/5

فوق العاده جامع و کامل که باعث صرفه جویی در وقت می شود. وقتی دوره رو خریداری کردم نمیدونستم صفحه فروش چیه؟ ایمان داشتم که که این دوره به من کمک خواهد کرد ، و این کار را کرد. اولین نامه فروش خود را در عرض یک هفته نوشتم. "تمرکز اصلیم" روی نوشتن صفحه های فروش بود. اما در زمینه ایمیل و تبلیغات نیز برای من کاربرد داشت. فوق العاده جامع ، ساده که باعث صرفه جویی در وقت می شد.

4.5/5

"در عجوبه ها، وضوح آنقدر زیاد است که صفحه فروش تقریباً خودش را می نویسد. شفاگر یک ابرقدرت است. قدرت زیاد مسئولیت بزرگی به همراه دارد. 6 بار این دوره را مرور کردم ، نه به این دلیل که هضمش سخته... چون هر وقت از آن مرور می کنم چیز جدیدی پیدا می کنم. این کار باعث افزایش تمرکز ، مهارت نوشتن و تحقیق در من شده است. در واقع شما را مجبور به نوشتن صفحه فروش برنده میکنه "این روش کارآمدترین و سریعترین راه برای نوشتن صفحات فروش با بازده بالا است . خیلی ممنون از میرغیاثی! "

کتایون

داروهای گیاهی