وبلاگ

بروز ترین مقالات

تبلیغ نویسی سئو سایت-سئو و افزایش بازدید سایت-سئو و افزایش ترافیک سایت

راهنمای استفاده کردن از سئو برای افزایش ترافیک سایت

 

تبلیغ نویسی سئو سایت

 

سئوSEO

با استفاده از نکات ودستورالعمل ها و ابزرارهای سئو در این مقاله شما در پایان تبدیل به یک سئو نویس میشود که با تبلیغ نویسی سئو سایت خود می توانید  رتبه بندی سایت خود را در موتورهای جستجو بالا می برید

معرفی سئو

آیا می دانستید که سئو می تواند هزینه های جذب مشتری و فروش را در مقایسه با کمپین های تبلیغاتی دیجیتال به طور متوسط ​​87.41 درصد کاهش دهد ؟

تبلیغ نویسی سئو یک تکنیک بسیار موثر و قدرت مند  برای بهینه سازی  رتبه سایت و دوبرابر کردن ترافیک وبلاگ شما به صورت ارگانیک بدون پرداخت یک ریال است.

بنابراین، بهینه سازی موتورهای جستجو به طور مداوم در اولویت اصلی تبلیغ نویسان ، بازاریابان و نوسندگان محتوا  در سراسر جهان است

در دنیای دیجیتال در حال رشد امروز، هر کسب و کاری باید به نوعی در موتورهای جستجو حضور داشته باشد. بدون آن، برند شما در یک رقابت فشرده نابود خواهد شد

در این مقاله تصمیم گرفتم در حد امکان تبلیغ نویسی سئو و سئو نویسی را توضیح دهم  زیرا بدون محتوای ارزشمند و تبلیغ نویسی شده امکان رشد وجود ندارد و برند شما نابود می شود

سئو نویسی یا تبلیغ نویسی سئو چیست؟

تبلیغ نویسی سئو تمرین ایجاد محتوای با کیفیت بالا و بهینه برای افراد و موتورهای جستجو است. این شامل تحقیق در مورد عبارات کلیدی و مرتبط، تطبیق محتوا با هدف کاربر، و بهینه سازی توضیحات و…

تبلیغ نویسی سئو بسیار مهم است زیرا به محتوای شما کمک می کند در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو، بینگ و غیره رتبه بالاتری داشته باشد. وقتی محتوای شما در رتبه بالاتری قرار می گیرد، در معرض دید و ترافیک بیشتری قرار می گیرد. و هنگامی که ترافیک بیشتری دریافت می کنید، بازدیدهای بیشتری از صفحه و پتانسیل بهتری برای  فروش خواهید داشت.

استراتژی محتوای سئو چیست؟

استراتژی سئو شامل اجرای محتوای مفید و مرتبط برای دستیابی به امتیاز بالاتر در رتبه بندی موتورهای جستجو است. اگر محتوای ارزشمندی ارائه دهید، مردم احتمالاً آن را با دوستان یا مخاطبان خود به اشتراک می گذارند که به شما کمک می کند موقعیت خود را بهبود ببخشید

استراتژی محتوا، به طور خلاصه، یک برنامه عملی است که نحوه ایجاد، انتشار و تبلیغ محتوا را در وب سایت را توضیح می دهد. یکی از استراتژی ها ارسال محتوای با کیفیت است که ترافیک را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند و در نهایت منجر به فروش می‌شود

باید در مورد مخاطبان هدف خود تحقیق کنید و بفهمید که چه نوع محتوایی بیشتر دوست دارند.

استراتژی محتوای سئو که به خوبی اجرا شود یکی از موثرترین راه ها برای دیده شدن و رتبه شما در گوگل است. اما تولید محتوای عالی و با  کیفیت کافی نیست شما باید نسبت به محتوای که ارائه می دیدتعهد داشته باشید.

مزایای سئو نویسی و تبلیغ نویسی سئو در تولید محتوا چیست؟

وکتور دو قایق که یکی از آنها مشکی و دیگری سفید است. این وکتور اهمیت سئو در جذب مخاطب را به نمایش گذاشته است-تبلیغ نویسی و سئو-تیتر مناسب سئو-مزایای سئو برای وبسایت

رتبه بندی سایت را بهبود می بخشد

یکی از مهمترین مزایای تبلیغ نویسی سئو در بازاریابی محتوا این است که می تواند رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد. این بدان معنی است که افراد بیشتری می توانند وب سایت شما را هنگامی که به دنبال اطلاعاتی در مورد یک موضوع خاص هستند پیدا کنند. رتبه‌بندی گوگل مهم است زیرا تعیین می‌کند وقتی افراد کلمه کلیدی را در گوگل یا موتور جستجوی دیگری وارد می‌کنند، یک سایت چقدر در صفحه نتایج ظاهر می‌شود.

هنگامی که محتوای سئو پسند می نویسید، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار خوانندگان خود قرار دهید که احتمالاً برای آنها جالب خواهد بود. این محتوا به سایت شما کمک می کند تا رتبه بالاتری در صفحات نتایج موتورهای جستجو داشته باشد.

ترافیک را به وب سایت شما می آورد

تبلیغ نویسی سئو در بازاریابی محتوا می تواند به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک کند. با بهینه سازی محتوا میتوانید دیده شدن وب سایت خود را افزایش دهید و مشتریان جدید را جذب کنید

تبلیغ نویسی سئو و  محتوا راهی موثر برای دستیابی به مخاطبان بیشتر ودوستی و ایجاد روابط عاطفی با مخاطبان می باشد

محتوای  با کیفیت به افراد کمک می کند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند و به صورت آنلاین با شما ارتباط برقرار کنند.

با افزایش ترافیک از طریق تبلیغ نویسی سئو می توانید بازدید از صفحه وب سایت خود رازیاد کنید و مشتریان بیشتری را علاقه مند به شما و حرف های شما هستند جذب کنید.

چگونه می توانید به این هدف دست یابید؟

فقط با تبلیغ نویسی سئو و استفاده از محتوای با کیفیت

باعث شهرت برندتان می شود

هنگامی که به مخاطب اطلاعات ارزشمندی بدی که مشکلش حل شه ، نام شرکت و شخصی را که به موفقیتش کمک کرده است را به خاطر خواهد سپرد. همچنین، آنها را تشویق می کند تامحتوای  شما را با دوستان و دنبال کنندگان به اشتراک بگذارند. بنابراین یک مشتری وفادار می تواند نقش یک اینفلوئنسر را ایفا کند

ایجاد رابطه با مشتریان

تبلیغ نوسی سئو به شما کمک کند تا با به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند – وبلاگ ها ، فهرست ها، اینفوگرافیک ها و غیره ، رابطه ای با بازار هدف ایده آل خود ایجاد کنید. این تعامل باعث ایجاد روابط آفلاین و آنلاین می شود

بنابراین،تبلیغ نویسی سئو شانس ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان را افزایش می دهد که  می توانند به فن یا مینی اینفلوئنسرهای تبدیل شوند

چند نکته برای تبلیغ نویسی سئو

  • قبل از هر چیز برای مخاطبان خود بنویسید
  • کلیدواژه اولیه و کلمات کلیدی مرتبط خود را در ذهن داشته باشید، اما از قرار دادن آنها در محتوای خود اجتناب کنید
  • کلمات کلیدی را در محتوای خود بگنجانید وتوضیحات قانع کننده ای بنویسید
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به خوبی نوشته شده و تبلیغ نویسی شده است
  • ازتصاویر و ویدیوها برای افزایش علاقه بصری استفاده کنید
  • ساختار پست ها برا اساس تیتر و عنوان باشد .
  • از منابع خارجی برای اثبات ادعاهای خود استفاده کنید و به نوشته خود اعتبار دهید
  • محتوای خود را در سایت های دیگر تبلیغ کنید

بهترین استراتژی سئو

تولید محتوای ارزشمند ، با کیفیت و تبیلغ نویسی شده

سعی کنید در ارائه محتوا ، مشکلی را مطرح و برای حل آن راه حل و سلوشن ارائه بدید

موضوعات مرتبط با برند شما

محصولات یا خدمات

صنعتی که در آن کار می کنید

مصرف کنند گان محصولات و خدمات

شرکت شما چه کاری انجام میدهد و چطور می تونید آن را بهتر کنید .در نظر بگیرید که چه موضوعاتی مربوط به شرکت و صنعت شما است و سپس محتوای جذاب و منحصر به فرد در رابطه با آن موضوع تولید کنید.

یک راه این است روند قبلی شرک را با ایجاد تغییرات جزئی انجام بدین.

به عنوان مثال، اگردر شبکه های اجتماعی مثل ادینستاگرام فعال هستید ، می توانید یک پست وبلاگی در مورد نحوه استفاده برند شما از اینستاگرام خاص یا اینکه چگونه می تواند از خدمات شما در اینستاگرام استفاده کنند، بنویسید. این به شما کمک می کند که نشان دهید به روز هستید

راه دیگر آنالیز رقبا و برا اساس ضعف رقبا محتو تولید کنید

لیست موضوعاتی که مخاطبان سرچ می کنند

پیشنهاد های گوگل هنگام سرچ کلمه و یا جمله- اهمیت کلمه کلیدی در سئو و نتایج گوگل

هنگام تولید محتوا برای وب سایت خود، با جستجوی کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند مطابقت دهید

سه نوع دیگر از هدف جستجو وجود دارد: ناوبری سایت (طراحی سایت) ، اطلاعاتی و تبلیغاتی

مخاطبی که جستجو می کند به چهار دسته تقسیم می شود

Navigational – 1-مخاطب  به دنبال یک وب سایت یا صفحه خاص است

جستجوهایی با هدف جستجوی ناوبری مارک هستند – به این معنی که کلمات نام یک تجارت یا محصول خواهند بود. برای مثال، اگر مشتری به دنبال «توئیتر» باشد، احتمالاً به دنبال رفتن به صفحه اصلی توییتر است. اگر کاربر «کفش پوما» را جستجو کند، احتمالاً به دنبال راهنمای سایت تجارت الکترونیک پوما برای جستجو و خرید کفش است.

2 – اطلاعاتی فرد به دنبال اطلاعات در مورد یک موضوع خاص است

محتوای اطلاعاتی شامل فهرست‌ها، مقاله‌ها، پست‌های وبلاگ، ویدیوها و غیره است که اطلاعاتی ناب را در مورد یک موضوع در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

. 3-معاملاتی/تبلیغاتی – کاربر به دنبال خرید چیزی است

محتوای تبلیغاتی برای فروش محصولات یا خدمات طراحی شده است و می تواند اشکال مختلفی داشته باشد – از تبلیغات بنری در وب سایت ها گرفته تا کمپین های ایمیلی که محصولات یا خدمات خاصی را تبلیغ می کنند. کمپین های ایمیلی که ارسال رایگان را ارائه می دهند نمونه ای از محتوای تبلیغاتی هستند

. 4-تحقیقات تجاری – جستجوگر در حال مقایسه خرید یا تحقیق در مورد خرید است

چگونه محتوا را با هدف جستجو مطابقت دهیم؟

برای تطبیق محتوا با هدف جستجو، باید درک کنید که مخاطب هدف شما به دنبال چه چیزی است و محتوایی ایجاد کنید که نیازهای آنها را برآورده کند

به عنوان مثال، اگر شخصی در جستجوی عبارت «چگونه دوچرخه را تعمیر کنیم» است، احتمالاً به دنبال محتوای اطلاعاتی است که به او در حل مشکلش کمک کند

از طرف دیگر، اگر شخصی عبارت «خرید آنلاین دوچرخه» را جستجو کند، به دنبال خرید است. برای برآورده کردن نیازهای هر دو نوع جستجوگر، می توانید یک پست وبلاگ آموزنده در مورد نحوه تعمیر دوچرخه و صفحات محصول برای دوچرخه هایی که برای خرید آنلاین در دسترس هستند ایجاد کنید

استفاده از  کلید واژه در محتوا و تیتر

کلمات کلیدی به دو دلیل قابل توجه است: اول اینکه به شما کمک می کند محتوای خود را برای مخاطبان مناسب هدف قرار دهید. و دوم، به شما امکان می دهد موفقیت کمپین های بازاریابی محتوای خود را اندازه گیری کنید

هنگامی که می دانید افراد از چه کلمات کلیدی برای یافتن اطلاعات آنلاین استفاده برای سئو سایت از این کلمات استفاده می کنید

سه نوع کلیدواژه اصلی وجود دارد

انواع کلمات کلیدی در سئو وبسایت-کلمه کلیدی کوتاه-کلمه کلیدی طولانی-نوشتن متن تبلیغ نویسی شده برای سئو

کلمات کلیدی کوتاه

کلمات کلیدی کوتاه محبوب‌ترین و راحت‌ترین کلمات کلیدی برای رتبه‌بندی هستند، زیرا خاص هستند و به راحتی قابل یادآوری هستند

کلمات کلیدی طولانی

کلمات کلیدی طولانی پتانسیل فوق العاده ای برای افزایش ترافیک هستند

میزان جستجو

هر چند وقت یکبار یک کلمه کلیدی جستجو شده است؟

حجم جستجو به شما می گوید که چند نفر از یک کلمه کلیدی خاص در گذشته استفاده کرده اند. حجم بالای جستجو نشان دهنده تقاضای بالای مشتریان بالقوه است

رقابت

رقابت عامل دیگری است که باید در هنگام تحقیق در مورد کلمات کلیدی در نظر گرفت. هرچه رقابت بالاتر باشد، رتبه سایت شما در جستجوهای گوگل برای آن کلمه کلیدی دشوارتر خواهد بود. با این حال، افزایش رقابت نیز می تواند نشانه ای از ارزشمند و مرتبط بودن محتوای شما برای مخاطب باشد

سئو محتوا نویسی و تبلیغ نویسی سئو

محتوای تبلیغ نویسی شده برای اول شخص بنویسید

خواندن و درک محتوای اول شخص برای افراد آسان است. به گونه بنویسید که جذاب، آموزنده، طوری انگار ذهن مخاطب رو می خوانید.

وقتی محتوایی را اول شخص است می نویسید، هدف شما تولید مطالب کاربردی و جذاب است. این نوع محتوا می تواند به راحتی توسط مخاطبان هدف شما قابل درک باشد، و باعث می شودمخاطب با شما ارتباط برقرار کنند.

برای تولید محتوای با کیفیت بالا، یک برنامه ریزی دقیق و روزانه داشته باشید

بعد از اینکه برنامه ریزی دقیق انجام دادید شروع به جمع آوری و ویرایش اطلاعات می کنید

در مرحله آخر به زمان عامیانه ایدبه خود را مطرح کنید.

در نهایت، اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما اندازه هستند. بنابراین، بدون اشغال فضای زیادی روی صفحه، به سرعت بارگذاری می شوند

هنگام نوشتن محتوای اول شخص ، با فکر کردن به نیازها و خواسته های مخاطبان خود شروع کنید. چه سوالاتی دارند؟ چه اطلاعاتی برای آنها مفیدتر است؟

هنگامی که بینش خوبی در مورد آنچه مخاطبان خود به دنبال آن هستند به دست آوردید، محتوای خود را بر اساس آن بسازید. حتماً از زبان عامیانه استفاده کنید که برای همه قابل درک باشد. و در نهایت، قبل از انتشار اثر خود را ویرایش کنید

مزایای زیادی در رابطه با نوشتن محتوای اول شخص  وجود دارد.

به ایجاد اعتماد بین شما و مخاطبانتان کمک می کند. وقتی ارزشی را از قبل ارائه می کنید، بدون اینکه انتظاری داشته باشید، خوانندگان بیشتر به آنچه می گویید اعتماد می کنند. علاوه بر این، محتوای اول شخص و آموزنده بودن سایت  به سئو سایت و وبلاگ شما کمک می کند.

ازتیتر ها و زیر تیتر ها برای نشادن دادن ایده استفاده کنید

تیتر و ساب تیتر(عنوان و زیر عنوان) - تاثیر استفاده از عنوان اصلی و عنوان فرعی در سئو وبسایت- نوشتن محتوای تبلیغ نویسی شده برای سئو

تیترها کمک می کند مقاله شما دیده شود.

تیتر های فرعی پاراگراف های طولانی را کوچک تر می کنند، متن شما را قابل هضم تر می کنند و به بهبود خوانایی مقاله شما کمک می کنند

استفاده صحیح از تیتر ها  و زیرتیتر ها  تضمین می کند که مطالب شما به راحتی پیدا و خوانده می شود. همچنین، به خوانندگان شما یک دید کلی از نکات اصلی مقاله شما می دهد

چگونه از تیتر ها و عنوان های فرعی استفاده کنیم؟

هنگام ایجاد تیتر  و عنوان فرعی، از زبان مختصر استفاده کنید و از کلمات کلیدی استفاده کنید که دقیقاً موضوع مقاله شما را توصیف می کند

همچنین کلمات و جملات پیچیده را در محتوای سئو خود قرار ندهید

در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از عنوان و عنوان فرعی در پست وبلاگ خود آورده شده است

عنوان اصلی: 5 نکته برای نوشتن یک پست وبلاگ جذاب

عنوان فرعی 1: در مورد موضوعات مورد علاقه خود بنویسید

عنوان فرعی 2: آن را کوتاه و شیرین نگه دارید

عنوان فرعی 3: از تصاویر، اینفوگرافیک ها یا ویدیوها استفاده کنید

عنوان فرعی 4: شخصی باشید

عنوان فرعی 5: پست وبلاگ خود را تبلیغ کنید

بهینه سازی  سئو برای یک پاراگراف و قطعه ویژه

قطعه ویژه یک متن برجسته یک محتوای کوتاه و شبیه به پیش‌نمایش است که در نتایج جستجو برای پرس و جوها ظاهر می‌شود

به افراد کمک می‌کنند محتوای مرتبط را راحت‌تر پیدا کنند.بهینه سازی و سئو قطعه اول باعث میشه سریع تر تو موتورهای جستجو بالا بیایید  

قطعه های ویژه می توانند برای جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما بسیار مفید باشند. با گنجاندن قطعات در جستجوهای مرتبط، می توانید اطمینان حاصل کنید که افراد محتوای شما را می بینند و تصمیم می گیرند که آیا ارزش خواندن یا کلیک کردن روی آن را دارد یا خیر

برای بهینه‌سازی محتوای خود برای قطعه‌های برجسته، باید بدانید که کاربران چه می‌پرسند و پاسخ‌های مختصر و واضحی ارائه دهید. همچنین باید از داده‌های ساختاریافته برای درک محتوای استفاده کنید

برای کلیک‌های بیشتر، برچسب‌های تیتر مبتنی بر سئو بنویسید

برای نوشتن یک برچسب عنوان موثر، باید بدانید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند و محتوای شما چگونه می تواند به آنها کمک کند. پس از دانستن این موضوع، می توانید اطلاعات آموزنده و غنی از کلمات کلیدی ایجاد کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد

کوتاه و جذاب باشد

 همانطور که در بالا ذکر شد، برچسب های عنوان نباید بیشتر از 60 کاراکتر باشند. این تضمین می کند عناوین شما ارزش کلیک کردن دارند

از کلمات کلیدی هوشمندانه استفاده کنید – کلمات کلیدی بخش مهمی از برچسب‌های عنوان هستند، اما عناوین خود را با کلمات کلیدی بیش از حد پر نکنید. در عوض، روی استفاده از 1 تا 2 کلمه کلیدی مرتبط که محتوای شما را به طور دقیق توصیف می کنند، تمرکز کنید

قابل فهم باشد

علاوه بر غنی بودن از کلمات کلیدی، برچسب عنوان شما نیز باید قابل فهم باشد. این به معنای استفاده از دستور زبان و علائم نگارشی مناسب و اجتناب از اصطلاحات تخصصی یا زبان بیش از حد فنی است

منحصر به فرد باشید

همانطور که در بالا ذکر شد، هر صفحه در سایت شما باید برچسب عنوان خود را داشته باشد. این نه تنها به سئو کمک می کند، بلکه از سردرگمی کاربرانی که به دنبال اطلاعات خاصی در سایت شما هستند نیز جلوگیری می کند

توضیحات متا را بنویسید

توضیحات متا چیست؟

در میان متا تگ‌ها، توضیحات متا از اهمیت بسیار بالای برخوردار است.تگ متا در واقع چکیده ای از محتوای سایت را ارائه می دهد که از چشم بازدیدکنندگان پنهان است و فقط برای درک بهتر موتورهای جستجو استفاده می شود.

 توضیحات متا مهم هستند زیرا می توانند به بهبود نرخ کلیک از نتایج جستجوی ارگانیک کمک کند. توضیحات اگر به خوبی نوشته شود می تواند کاربران را به کلیک بر روی سایت شما ترغیب کند حتی اگر اولین نتیجه در صفحه نباشید.

به عنوان مثال، اگر مقاله ای در مورد نصب ماشین ظرفشویی آشپزخانه نوشته اید، توضیحات متا شما ممکن است به عنوان «نحوه نصب یک ماشین ظرف شویی جدید» باشد

چطور یک متای خوب بنویسیم

عنوان متا(توضیحات متا)- نکاتی که هنگام نوشتن توضیحات متا باید رعایت کنیم-تاثیر متا در سئو وبسایت- کلمه کلیدی در توضیحات متا

زیر 160کارکتر باشد

اطمینان حاصل کنید که توضیحات متا به طور دقیق محتوا را توصیف می کند

از کلمات کلیدی کم استفاده کنید، زیرا استفاده بیش از حد می تواند منجر به جریمه های پر کردن کلمات کلیدی از موتورهای جستجو شود

کلمات کلیدی را در سراسر محتوای خود اعمال کنید

استفاده از کلمات کلیدی در سرتاسر محتوای خود می تواند به شما کمک کند در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید

بنابراین، کلمات کلیدی را در سرتاسر محتوای خود در عنوان، متن و برچسب‌ها قرار دهید تا شانس یافتن محتوای شما توسط مشتریان بالقوه را افزایش دهید

مطمئن شدید که کلمات کلیدی را وارد کنید

عنوان صفحه

توضیحات متا

URL

اولین جمله از مطالب شما

سرفصل ها و زیرعنوان ها

در سراسر محتوا به گونه ای پراکنده شده است که طبیعی به نظر می رسد

به عنوان متن لنگر (پیوندی که به سایر صفحات مرتبط در سایت خود پیوند می دهید)

عناوین تصاویر، متن های جایگزین و توضیحات

کلمات و عبارات مرتبط را در محتوا ادغام کنید

کلمات و عبارات مرتبط آنهایی هستند که ارتباط نزدیکی با موضوع اصلی محتوای شما دارند. آنها می توانند به بهبود وضوح و جریان نوشتار شما کمک کنند و یافتن اطلاعات را برای خوانندگان آسان تر کنند

چند راه وجود دارد که می توانید کلمات و عبارات مرتبط را در محتوای خود ادغام کنید. می توانید از آنها به عنوان کلمات کلیدی در سراسر قطعه استفاده کنید، آنها را به عنوان پیوندهایی به سایر وب سایت ها یا مقالات مرتبط اضافه کنید، یا آنها را در متن خود به عنوان پاورقی یا یادداشت پایانی قرار دهید

چگونه آنها را در محتوا ادغام کنیم؟

وقتی در حال تولید محتوا هستید ، لحظه ای را به پیدا کردن فهرستی از کلمات و عبارات مرتبط اختصاص دهید که می توانید از آنها استفاده کنید

هنگامی که شروع به نوشتن کردید، سعی کنید آنها را در جای مناسب خود قرار دهید

اگر مطمئن نیستید که یک کلمه یا عبارت خاص مرتبط است یا خیر، احتیاط کنید و آن را کنار بگذاری

مزایای انجام این کار؟

استفاده از کلمات و عبارات مرتبط می تواند به خوانایی و درک مطلب شما کمک کند

همچنین می تواند این احتمال را افزایش دهد که افراد هنگام جستجوی اطلاعات در مورد موضوع، محتوای شما را پیدا کنند


پیوندهای داخلی و پیوندهای خارجی چیست؟

پیوندهای داخلی به همان صفحه در وب سایت شما اشاره می کنند

یک لینک خارجی یک لینک از یک وب سایت به وب سایت دیگر است

به طور خلاصه، پیوندهای داخلی پیوندهایی هستند که از یک صفحه در یک وب سایت به صفحه دیگر در همان وب سایت می روند. لینک های خارجی لینک هایی هستند که از یک وب سایت به وب سایت دیگر می روند

پیوندهای داخلی به وب سایت شما کمک می کنند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.  وقتی شخصی روی یکی از لینک های داخلی شما کلیک می کند، به همان صفحه در وب سایت شما منتقل می شود. این به شما کمک می کند تا محتوای خود را ادغام کنید و پیدا کردن اطلاعات را برای کاربران آسان تر کنید

پیوندهای خارجی می توانند با هدایت افراد به وب سایت های دیگری که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد موضوع داشته باشند، به افزایش ترافیک وب سایت خود کمک کنند.

با پیوند دادن به منابع مرتبط، می‌توانید خوانندگان جدیدی را جذب کنید که در غیر این صورت مقاله شما را پیدا نمی‌کردند. ایجاد لینک خارجی همچنین می تواند در جامعه سئو برند و اعتبار شما را به ارمغان بیاورد

لینک دادن چرا برای سئو مهم هستند؟

گراف لینک سازی در سئو- تاثیر ایجاد لینک بر سئو وبسایت

لینک های داخلی و خارجی برای سئو قابل توجه هستند زیرا به موتورهای جستجو کمک می کنند تا ساختار وب سایت و روابط بین صفحات را ایجاد کنند

آنها همچنین به بهبود خزیدن و نمایه سازی یک وب سایت کمک می کنند که می تواند منجر به رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو شو

چگونه آنها را در محتوا قرار دهیم؟

هنگام ایجاد پیوندهای داخلی، از متن لنگر پر از کلمات کلیدی استفاده کنید که به دقت صفحه ای را که به آن پیوند می دهید، توصیف می کند

برای پیوندهای خارجی، وب سایت های با کیفیت بالا و مرتبط با موضوع خود را انتخاب کنید و از متن لنگر پر از کلمات کلیدی استفاده کنی

چند رسانه ای را به محتوای سئوی با کیفیت خود اضافه کنید

یک تبلیغ خلاقانه راجب گرمایش زمین- تیتر تاثیر گذار برای جذب مخاطب-تیتر سئو شده-تیتر تبلیغ نویسی شده-اصول نوشتن تیتر جذاب-

چند رسانه ای می تواند هر چیزی باشد، از تصاویر و ویدئوها گرفته تا اینفوگرافیک ها و مقالات وبلاگ. اغلب منجر به سطح تعامل بالاتری می شود، به این معنی که مردم بیشتر احتمال دارد آن را به اشتراک بگذارند یا درباره آن نظر دهند

خوب چرا امتحانش نکنیم؟ محتوای چند رسانه ای یک راه عالی برای افزودن عمق و تنوع به محتوا است که می تواند تجربه بازدید از صفحه و تعامل شما را در رسانه های اجتماعی و وب سایت ها افزایش دهد

مکالمه نویسی چیست؟

مکالمه نویسی سبکی از نوشتن است که نحوه صحبت کردن ما با یکدیگر را در مکالمات روزمره تقلید می کند

وقتی مکالمه می نویسید، با خواننده خود چت می کنید. این به ایجاد ارتباط با آنها کمک می کند و باعث می شود آنها به آنچه شما می گویید اعتماد کنند و بیشتر با محتوای شما درگیر شوند

مکالمه روشی است که ما در زندگی روزمره خود با هم ارتباط برقرار می کنیم، بنابراین نوشتن به سبک مکالمه باعث می شود محتوای شما مرتبط تر و قابل درک تر باشد. همچنین خواندن آن را لذت بخش تر می کند

وقتی مردم از آنچه شما می گویید پیروی می کنند، تا انتها می مانند

چرا نوشتن مکالمه مهم است؟

1- به شما کمک می کند با خواننده خود ارتباط برقرار کنید

. 2-نوشته شما را قابل ربط تر می کند

. 3-خواندن نوشته شما را لذت بخش تر می کند

. 4-می تواند به شما در برقراری ارتباط موثرتر کمک کند

. 5-ممکن است موضوعات پیچیده را آسان تر درک کنید

. 6-ممکن است احتمال اقدام خوانندگان شما را افزایش دهد

چند نکته برای نوشتن مکالمه چیست؟

از کلمات ساده و آسان برای درک راحتر محتوا  استفاده کنید

جملات کوتاه و مختصر باشد

سعی کنید جملات بزرگ را به جملات کوتاه تقسیم کنید

ازاول شخص استفاده کنید

همانطور که صحبت می کنید بنویسید.

با صدای دلت بنویس-

 با صدای دل بنویسید. این باعث می شود نوشته شما طبیعی تر و محاوره ای تر به نظر برسد

از “تو” و “من” استفاده کن

هنگامی که با خواننده صحبت می کنید از “تو” و زمانی که درباره خود صحبت می کنید از “من” استفاده کنید

مثال

شاید از خود بپرسید که چرا این وبلاگ ارزش وقت و انرژی شما را دارد. خوب، می خواستم به شما یاد بدهم که چگونه با مطالب خود زیر چشم گوگل قرار بگیرید

داستان بگویید

داستان ها روشی قدرتمند برای برقراری ارتباط با دیگران و ایجاد ارتباط عاطفی هستند. وقتی داستانی را تعریف می کنید، مردم می توانند با تجربه شما ارتباط برقرار کنند و احساس کنند با شما ارتباط دارند

وقتی داستانی را تعریف می کنید، واضح، مختصر و جذاب باشید. با معرفی شخصیت ها شروع کنید. سپس، وارد کنش داستان شوید

همچنین، جزئیات و توضیحاتی را بگنجانید که به شنونده شما کمک می کند آنچه را که اتفاق می افتد تجسم کند. در نهایت، داستان را با حل و فصل به پایان برسانید

با داستانی شروع کنید که توجه آنها را به خود جلب کند و مخاطب  را به خواندن مطالب بیشتر وادار کند

مثال

چند روز پیش با یکی از دوستانم قهوه می خوردم که او چیزی به من گفت که مرا متعجب کرد

داستان کوتاه باشد

خواندن و درک جملات کوتاه‌تر آسان‌تر است

جملات کوتاه تر به حفظ تمرکز کمک می کند

کلمات کوتاه‌تر اغلب قوی‌تر و مؤثرتر از کلمات طولانی‌تر هستن

چگونه جملات کوتاه تری بنویسیم؟

از جملات کوچک شروع کنید

مردی با لپتاب خود درحال تایپ کردن است-تبلیغ نویسی-تبلیغ نویسی سئو-نوشتن محتوا-استراتژی محتوای سئو

 اولین جملات جذاب باشد تا مخاطب را به کاوش بیشتر سوق دهید. به این ترتیب، شما یک اثر پانچ خواهید داشت و مشتریان را وادار می کنید در صفحه شما بمانند

جملات را به دو یا سه خط تقسیم کنید

اگر چیزی بیش از حد طولانی به نظر می رسد، ببینید که چند بند مستقل دارد. آنها را به جملات مختلف جدا کنید یا از کاما، حروف ربط (و، برای، به محض یک بار، و غیره) و نقطه ویرگول (;) استفاده کنید.

کرک ها را حذف کنید

 گاهی اوقات، نویسندگان اصلاح کننده ها و قیدهای اضافی را برای تقویت پیام اضافه می کنند. اما مکالمه نویسی بهترین گزینه است

مثال ها

او برای رسیدن به اهدافش به شدت انگیزه داشت

در اینجا “به شدت” یک کلمه کرکی است. در عوض، باید بنویسید که او برای رسیدن به اهدافش انگیزه داشت

کلا او شایسته قهرمانی بود

در اینجا “کلا” غیر ضروری است. در عوض، باید بنویسید که او شایسته قهرمانی بود

از کلمات زائد پرهیز کنید – بی معنی است که کلمات اضافی را در متن خود قرار دهید

مثال

از دیدگاه او، او فکر می کرد که هیئت منصفه تصمیم درستی گرفته است

“از نظر او”  نیازی به گفتن نیست و پشت سر هم فکر می کرد

با نکته اصلی یا جمله موضوع را  شروع کنید، سپس جزئیات پشتیبانی را اضافه کنی

تا حد امکان از صدای فعال استفاده کنید

مثال

صدای فعال: من در حال نوشتن یک پست وبلاگ هستم

صدای منفعل : یک پست وبلاگ توسط من نوشته می شود

خواندن کدام یک راحت تر است؟

قوانین را بشکنید

مکالمه نویسی  به شما امکان می دهد برخی از قوانین را نیز زیر پا بگذارید

می توانید از انقباضات استفاده کنید تا نوشتار خود را کمتر رسمی و قابل دسترس کنید

می توانید برخی از جمله ها را با یک گزاره پایان دهید. می توانید بروید و بگویید این اینفوگرافیک هایی است که به شما گفته ام

سر و صدا نکنید

مطمئن شوید که پست وبلاگ شما یک هدف نهایی دارد. هر جمله باید از ایده اصلی شما حمایت کند

واضح باشد – طوری بنویسید که به راحتی قابل درک باشد. از جملات کوتاه و ساده استفاده کنید

مختصر باشد – کلمات یا عبارات غیر ضروری را حذف کنی

از مثال و نمونه استفاده کنید

وقتی می نویسید، از مثال هایی برای نشان دادن نکات خود استفاده کنید. این کمک می کند تا نکات شما را راحت تر بفهمند. با این حال، زیاده روی نکنید. مثال‌های زیاد می‌تواند نوشته‌های شما را متلاطم جلوه دهد و برای خوانندگان گیج‌کننده باشد

از تشبیهات و استعاره ها استفاده کنید

تشبیهات و استعاره ها راه های عالی برای افزایش علاقه به نوشته شما هستند. آنها می توانند به تصویرسازی در ذهن خواننده کمک کنند و منظور شما را منتنقل  کنند. فقط مراقب باشید زیاده روی نکنید. تشبیهات و استعاره های زیاد می تواند نوشته شما را ساختگی و اجباری جلوه دهد

برای مخاطب هدف خود بنویسید

مخاطب هدف شما گروهی از افرادی است که می خواهید با نوشته خود به آنها دسترسی پیدا کنید

مخاطب هدف شما می خواهد مطالبی را بخواند که به حوزه کاری آنها مرتبط و جالب باشد. اما، آنها همچنین می خواهند مطالبی را بخوانند که به خوبی نوشته شده و جذاب باشد

از دیدگاه اول شخص استفاده کنید

این به معنای استفاده از ضمایری مانند “من” و “ما” است. استفاده از دیدگاه اول شخص باعث می شود نوشته شما شخصی تر و مرتبط تر به نظر برسد

از کلمات با تعداد هجاهای کمتر استفاده کنید

هنگام نوشتن مکالمه می خواهید از کلمات کوتاه تری استفاده کنید

مثال

به جای گفتن “من به سمت فروشگاه می روم”، می توانید بگویید ” میرم فروشگاه

از زبان روزمره استفاده کنید

این به معنای پرهیز از اصطلاحات تخصصی یا بیش از حد فنی است. در عوض، روی استفاده از کلمات رایج در گفتار روزمره تمرکز کنید

هنگام مکالمه نویسی از چه چیزهایی باید اجتناب کرد؟

همه قوانین را زیر پا نگذارید

بله، سبک مکالمه به شما آزادی بیشتری می دهد تا از مرزهای دستوری خود فراتر بروید. اما در برابر قوانین اساسی و ضروری زیاده روی نکنید

در حالی که می خواهید به صورت مکالمه بنویسید، نمی خواهید تمام محتوا نباید به صورت مکالمه باشد. هنوز قوانین خاصی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید تا نویسنده ای شایسته در نظر گرفته شوید

این شامل مواردی مانند

استفاده صحیح فعل در زمانهای مناسب

هارمونی بین فاعل و فعل

استفاده از ضمیر صحیح در مورد اسمی که جایگزین آن می شود.

نشانه گذاری – همچنین در انتقال معنی و کمک به خواننده در فهم  آنچه می خواهید بگویید مهم است

به عنوان مثال، از کاما برای جدا کردن ایده ها یا موارد در یک لیست استفاده می شود، در حالی که از نقطه ویرگول برای پیوستن به دو جمله مستقل مرتبط استفاده می شود

از جملات طولانی استفاده نکنید

نکات مهم جملات کوتاه کمی قبل تراشاره کردیم

متقاعد کننده، نه پرخاشگر

زمانی است که نویسنده از زبان تهاجمی یا زور استفاده می کند تا خوانندگان را متقاعد کند که با آنها موافق باشندبیشتر مواقع مخاطب را از خواندن ادامه مقاله منع می کند

چگونه سخت گیر نباشیم؟

برای اینکه سخت گیر به نظر نیاید، از زبان متقاعدکننده استفاده کنید. این به معنای استفاده از زبانی است که منطق و احساسات شما را درگیر می کند تا مخاطب را در مورد دیدگاه شما متقاعد کند. می توانید این کار را با ارائه نظرات و شواهد تایید کنید یا با گفتن یک داستان متقاعد کننده که مخاطبان شما احساساتی کند ، انجام دهید

چند نمونه از نوشتن سخت گیرانه و نحوه بازنویسی متنم متقاعد کننده

پیش نویس: شما باید محصول من را بخرید زیرا بهترین در بازار است

ویرایش شده: محصول من بهترین در بازار است زیرا کیفیت و ارزش خاص بودن را بهشما ارائه می دهد

پیش نویس خشن: “اگر به من رای ندهید، اشتباه بزرگی مرتکب شده اید

ویرایش شده: “من از رای شما سپاسگزار خواهم بود تا بتوانم به مبارزه با فقر ورانت و فساد بپردازم.

همانطور که صحبت می کنید بنویسید

وقتی مکالمه می نویسید، از این که انگار در حال سخنرانی یا موعظه هستید، بپرهیزید. همچنین، از استفاده از اصطلاحات یا کلمات اختصاری که ممکن است مخاطبان شما با آنها آشنایی نداشته باشند، خودداری کنید. در نهایت، به گونه ای که خیلی رسمی یا سفت ننویسید – شبیه خودتان باشید

این باعث می شود نوشته شما طبیعی تر و محاوره ای به نظر برسد.

آن را خیلی شخصی نکنید – شما هنوز حرفه ای صحبت می کنید

با این حال، باید مرزهایی داشته باشید و خط طلایی بین حرفه ای بودن و نوشتن جذاب را ایجاد کنید.

در نوشتن جوک زیاده روی نکنید.

جوک ها می توانند نوشته های شما را زیبا یا خراب کنند

همیشه استفاده از طنز در متون خوب است زیرا مخاطبان شما را بهتر با محتوای شما آشنا می کند و نرخ تعامل بیشتری را به همراه دارد

اما، خوانندگان ممکن است تعابیر متفاوتی به طنز بدهند یا نتوانند عناصر فرهنگی شوخی را درک کنند.

چگونه نوشته خود را ویرایش و تصحیح کنیم

بعد از پایان نوشتن کمی استراحت کنید

وکتور فرایند بهبود مهارت نوشتن و تبلیغ نویسی-متن سئو شده

پس از پایان نوشتن، استراحت کنید زیرا به شما زیرا باعث می شود مغز کاملا رفرش شود و تمام اطلاعات اضافی ثپاک شو.دو با دیدی تازه به محتوا نگاه کنید. این می تواند به شما کمک کند تا هر گونه خطا یا غلط املایی را اصلاح کنید

بنابراین، از لبتاپ فاصله بگیرید یا قلم خود را برای چند دقیقه زمین بگذارید

در صورت نیاز چند نفس عمیق بکشید و پاهای خود را دراز کنید

بعد از اینکه مغز به حالت اول برگشت، به کار خود بازگردید و دوباره آن را بخوانید

در طول استراحت، سعی کنید از فکر کردن به کار اجتناب کنید و روی چیز دیگری مانند پیاده روی، گوش دادن به موسیقی یا خواندن کتاب تمرکز کنید

متن را با صدای بلند بخوانید

خواندن متن با صدای بلند به شما کمک می‌کند تا خطاهایی را که ممکن است هنگام خواندن بی‌صدا از دست بدهید و شنیدن صدای کلماتتان برای دیگران، از دست بدهید. حتی اگر برای سرگرمی یا خاطرات شخصی می نویسید، متن های خود را بخوانید، زیرا می تواند به بهبود مهارت های نوشتاری کلی شما کمک کند

هنگام خواندن با صدای بلند، به عبارت‌های ناخوشایند یا جملاتی که عجیب به نظر می‌رسد توجه کنید – اینها ممکن است نشانه‌ای از خطاهایی باشند که باید اصلاح شوند

همچنین، به هر کلمه ای که اشتباه تلفظ شده یا درک آن چالش برانگیز است گوش دهید. اینها ممکن است به منظور نیاز به توضیح داشته باشند

بازخورد بخواهید

همیشه محتوایی  خوب است که با نظر و دیدگاه مخاطب چند بار ویرایش شده باشد. در نهایت، نویسنده نسبت به کار خود ذهنیت دارد و محتوا  را تا 100% صیقل میدهد. بنابراین، یک جفت چشم تازه اغلب می تواند خطاهای نادیده گرفته شده را تشخیص دهد

خط به خط ویرایش کنید

ویرایش خط به خط زمانی است که متن خود را مرور می کنید و در خطوط جداگانه اصلاحات یا تغییراتی ایجاد می کنید

چگونه انجامش بدهیم؟

هر خط از متن خود را بخوانید و تغییرات لازم را انجام دهید

مزایا – ویرایش خط به خط برای گرفتن خطاها یا ایجاد تغییرات کوچک موثر است

معایب – ممکن است وقت گیر باشد و ممکن است مسائل مهم تری را نادیده بگیرید-

عبارات تکراری را حذف کنید

عبارات تکراری غیر ضروری هستند و باید حذف شوند تا وضوح و مختصر در نوشتن بهبود یابد

چگونه انجامش بدهیم؟

. 1-عبارات تکراری را در نوشته خود شناسایی کنید

. 2-ببینید آیا می توان معنای جمله را بدون عبارت تکراری منتقل کرد یا خیر

. 3-اگر چنین است، عبارت را حذف کنید و بر اساس آن جمله را اصلاح کنید

کلامات اضافی را حذف کنید.

تکنیک‌های ویرایش روش‌هایی هستند که برای بهبود و سازماندهی و سبک نوشتن استفاده می‌شوند

چگونه این کار را انجام دهیم:

برخی از تکنیک های ویرایش عبارتند از حذف کلمات غیر ضروری، بهبود ساختار جمله و استفاده از صدای فعال

مثال: یکی از راه‌های حذف کلمات غیرضروری حذف اصلاح‌کننده‌هایی است که به جمله معنا نمی‌دهند.

پیش نویس خشن : او یک خانم بسیار باهوش بود

نسخه ویرایش شده: او باهوش بود

از کلیشه ها دوری کنید

کلیشه عبارت، ایده یا تصویری است که بیش از حد استفاده شده یا غیراصولی است. کلیشه‌ها اغلب در گفتار و نوشتار روزمره استفاده می‌شوند تا گفتن و درک مطالب را آسان‌تر کنند. با این حال، آنها می توانند نوشتن شما را خسته کننده، بی خیال و غیراصیل کنند

برای جلوگیری از کلیشه ها در نوشته خود، سعی کنید اصیل و خاص باشید. به جای استفاده از یک عبارت رایج، سعی کنید راه خود را برای گفتن چیزها بیابید. با کلمات و تصاویر خود خلاق باشید. اگر مطمئن نیستید که چیزی کلیشه ای است یا خیر، از استفاده از آن اجتناب کنید یا فقط از شخص دیگری در مورد آن سوال کنید

اگر شک دارید، ادامه ندهید

ویرایش فرآیند اصلاح و بهبود یک نوشته است

چگونه انجامش بدهیم؟

برای ویرایش کارتان، آن را با دقت بخوانید و به دنبال هر گونه خطا یا قسمتی باشید که می تواند بهبود یابد. پس از یافتن چیزی که نیاز به تغمیر دارد، تغییرات لازم را انجام دهید

چه زمانی ویرایشرا انجام دهیم؟

قبل از انتشار یا به اشتراک گذاری کار خود با دیگران، ویرایش باید انجام شود

توصیف های ضعیف را حذف کنید

توصیف ها کلماتی هستند که اسم یا ضمایر را تغییر می دهند. توصیف ها می توانند توضیح دهند که یک چیزی چقدر، چند، چه رنگ، چه اندازه و چه شکلی است

بیشتر توصیف ها را می توان به دو دسته ضعیف یا قوی طبقه بندی کرد. توصیف های قوی تصاویر واضح تری ایجاد می کنند و بنابراین موثرتر هستند

توصیف های ضعیف می توانند نوشتن شما را ضعیف تر کنند

صفت‌های ضعیف معمولاً پایان‌های ضعیف هستند – کلماتی مانند خوب، بد، بزرگ، کوچک و غیره هستند

مثال

“او یک راننده کند است” را می توان با “او آهسته رانندگی می کند” جایگزین کرد.

“او یک لبخند زیبا دارد” را می توان با “او جذاب و دل ربا لبخند زد” جایگزین کرد

اگر می‌خواهید نوشتارتان قوی‌تر به نظر برسد،توصیفهای ضعیف را حذف کنید و آنها را با توصیف های قوی جایگزین کنید. این کار نوشتار شما را دقیق تر و خواناتر می کند

نقطه گذاری را بررسی کنید

نقطه، کاما، علامت سوال، علامت تعجب، و علامت نقل قول

چگونه از آنها استفاده کنیم؟

از علائم نگارشی برای نشان دادن پایان یک جمله یا جدا کردن قسمت های مختلف جمله استفاده می شود

به عنوان مثال، نقطه پایان در پایان یک جمله استفاده می شود، در حالی که از کاما برای جدا کردن دو جمله مستقل استفاده می شود. علامت سوال و علامت تعجب برای نشان دادن تاکید یا تعجب استفاده می شود

کلمات ساده را جایگزین اصطلاحات خاص کنید

ژارگون کلمه، عبارت یا اصطلاحی است که در زمینه کاربرد آن به یک اصطلاح فنی و دشوار تبدیل شده است. همچنین می‌توان از آن برای اشاره به گفتار و زبان اصطلاحاتی استفاده کرد که درک آن برای افراد عادی بسیار دشوار است

اگر با جمله‌ای پر از اصطلاحات تخصصی برخورد کردید، سعی کنید آن را با زبان ساده‌تر بازنویسی کنید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، سعی کنید معنای اصطلاحات را به گونه ای توضیح دهید که برای خواننده شما آسان باشد

در اینجا چند نمونه از نحوه جایگزینی اصطلاحات تخصصی با کلمات ساده تر آورده شده است

به جای نوشتن «وضعیت بیمار رو به وخامت است»، روی «حال بیمار بدتر می شود» بروید

به جای نوشتن “شرکت در حال گذراندن یک سازماندهی مجدد است”، بنویسید “شرکت در حال سازماندهی مجدد است”.

حذف افزونگی ها

افزونگی ها کلمات یا عباراتی هستند که غیر ضروری هستند و می توان آنها را بدون تغییر معنای جمله حذف کرد. آنها می توانند نوشتار شما را کلامی و گیج کننده کنند

برای حذف موارد اضافی، ابتدا کلمات یا عباراتی را که بیهوده تکرار می شوند، شناسایی کنید. سپس جمله را طوری بازنویسی کنید که اطلاعات تکرار شده فقط یک بار ذکر شود

امروز ساعت 6 بیدار شدم و 6:30 صبحانه خوردم. ← امروز صبح ساعت 6 بیدار شدم و ساعت 6:30 صبحانه خوردم

برخی از اشتباهات رایج در نوشتن سئو چیست؟

محتوای تکراری

محتوای تکراری می تواند از دو جهت به وب سایت آسیب برساند

ابتدا گوگل آن را اسپم می داند و صفحه وب را از اولویت خارج می کند

دوم، محتوای تکراری می تواند منجر به از دست دادن اعتماد مشتریان بالقوه شود که ممکن است تصور کنند سایت معتبر نیست زیرا اطلاعات مشابهی را چندین بار منتشر می کند

هنگام نوشتن و ویرایش پست های وبلاگ، مقالات و سایر محتوای وب از محتوای تکراری خودداری کنید و از عقل سلیم استفاده کنید. اگر متوجه شدید که چیزی را دو بار در سایت خود منتشر کرده اید، هر دو بار آن را به روز کنید تا سایت شما برای گوگل و مشتریان بالقوه تمیز و حرفه ای به نظر برسد

در کنار محتوا، عناوین و توضیحات منحصر به فرد خود را قرار دهید

تصاویر و لینک های شکسته

به لینکی که با کلیک بر روی آن به صفحه بدون محتوا وارد شده‌اید  لینک شکسته، و صفحه ای که بعد از کلیک بر روی آن مشاهده می‌کنید صفحه 404 یا 404 پیج گفته میشود

هدایت کاربران به لینک ها یا تصاویر شکسته ممکن است باعث کاهش رتبه شود زیرا کاربران کمتر به وب سایت هایی با لینک ها یا تصاویر شکسته اعتماد می کنند

تصاویر و لینک های شکسته می توانند با غیرقابل اعتماد جلوه دادن به شهرت شما آسیب برسانند

کارشناسان سئو توصیه می کنند که برای همه لینک های خراب 404 تغییر مسیر داده و لینک های خارجی مرده را از وب سایت خود حذف کنید. این مراحل به جلوگیری از هدایت مجدد کاربران به صفحات اشتباه کمک می کند و دید کلی جستجوی شما را بهبود می بخشد

تصویر شکسته تصویری است که نمی‌تواند نمایش داده شود زیرا مسیر هدایت فایل اشتباه اشت

اطلاعات قدیمی

اطلاعات قدیمی و منسوخ شده هر محتوایی است که دیگر دقیق یا به روز نیست. ممکن است شامل گرامر ضعیف و حقایق نادرست باشد

وقتی یک کسب‌وکار محتوای قدیمی منتشر می‌کند، می‌تواند شما را آماتور جلوه دهد. د

کسب و کارها باید محتوای خود را به روز نگه دارند و حضور آنلاین مثبت خود را به طور دقیق حفظ کنند. به روز رسانی منظم وب سایت خود با محتوای جدید به شما کمک می کند از جریمه هایی مانند رتبه پایین تر موتور جستجو و کاهش ترافیک جلوگیری کنید

نادیده گرفتن نرخ تبدیل

تبدیل ها تعداد بازدیدکنندگانی است که اقدامی انجام می دهند، مانند ثبت نام برای اشتراک، خرید، یا پر کردن فرم تماس

مهمترین جنبه سئو تبدیل ترافیک به فروش است. بدون تبدیل، وب سایت شما نمی تواند درآمد ایجاد کند

عوامل زیادی در تبدیل ها نقش دارند – از طراحی و چیدمان وب سایت شما گرفته تا نسخه ای که در صفحات خود استفاده می کنید. هرچه استراتژی های تبدیل شما موثرتر باشد، درآمد بیشتری خواهید داشت

برخی از اشتباهات رایجی که می توانند منجر به تبدیل ضعیف شوند عبارتند از: داشتن یک وب سایت با طراحی ضعیف، عدم ارائه اطلاعات کافی در مورد محصول یا خدمات شما، و نداشتن درخواست مناسب برای اقدام

استفاده زیاد از کلمات کلیدی

زمانی است که کلمات کلیدی زیادی را بدون ارزش افزوده در محتوای خود وارد کنید. این می تواند باعث اتلاف وقت و انرژی شود بعید است که کلمات کلیدی شما در صفحات نتایج موتور جستجو تاثیر زیادی داشته باشه

موتورهای جستجو صفحاتی را که کلمات کلیدی زیادی را در تلاش برای بالا بردن رتبه سایت به صورت فیک قرار می دهند جریمه می کنند. نه تنها کار نمی کند، بلکه می تواند به شانس شما برای رتبه بندی برای هر چیزی آسیب برساند

به جای تمرکز بر تولید محتوای مملو از کلمات کلیدی، سعی کنید تحقیقات کلمات کلیدی را در استراتژی بازاریابی کلی خود بگنجانید. این به شما کمک می کند تا تشخیص دهید کدام کلمات و عبارات بیشتر با مخاطب هدف شما مرتبط هستند و تلاش خود را بر ترویج محتوای با کیفیت بالا و مرتبط که شامل آن اصطلاحات است متمرکز کنید

چگونه می توانیم مهارت نوشتن سئو را بهبود بدهیم

محتوای خود را ساختار دهید – وبلاگ ها، مقالات، چک لیست ها و غیره

تیتر ها به سازماندهی محتوای شما در بخش هایی که به راحتی قابل شناسایی هستند کمک می کند

عناوین فرعی با تفکیک موضوعات پیچیده به قطعات کوچکتر و قابل فهم تر کمک می کنند

فهرست ها دیدن موارد را به ترتیب برای خوانندگان آسان می کند و از پیمایش بی پایان به پایین خودداری می کنند

جداول یک نمای کلی از داده ها را ارائه می دهند که خواندن و درک آن آسان است

نوشتن تیترهای های جذاب را تمرین کنید

تیترها به سازماندهی محتوای شما در بخش هایی که به راحتی قابل شناسایی هستند کمک می کند

عناوین فرعی به تفکیک موضوعات پیچیده به قطعات کوچکتر و قابل فهم تر کمک می کنند

فهرست ها دیدن موارد را به ترتیب برای خوانندگان آسان می کند و از پیمایش به پایین خودداری می کنند

جداول یک نمای کلی از داده ها را ارائه می دهند که خواندن و درک آن آسان است

محتوا را به روز کنید

شما باید محتوای خود را به طور منظم به روز کنید، شانس بهبود رتبه را حفظ کنید و جایگاه خود را در سه رتبه برتر حفظ کنید

با به روز رسانی محتوای وب سایت به طور قابل توجهی به بهبود سئو وب سایت و رتبه در صفحات نتایج موتورهای کمک می کند چند راه مختلف برای به روز رسانی محتوا وجود دارد، اما دستورالعمل های گوگل را برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا دنبال کنید

نوشتن سئو نوعی نوشتن آنلاین است که به بهبود دید یک وب سایت یا وبلاگ در صفحات نتایج موتورهای جستجوکمک می کند گاهی اوقات به آن نوشتن محتوای سئو یا کپی رایتینگ سئو نیز می گویند

نتیجه

نوشتن سئو کاری نیست که بتوانید یک شبه انجام دهید. اما این فرآیندی است که با صرف زمان و تلاش می توان بر آن مسلط شد

سوالات متداول

استراتژی سئو شامل اجرای محتوای مفید و مرتبط برای دستیابی به امتیاز بالاتر در رتبه بندی موتورهای جستجو است. اگر محتوای ارزشمندی ارائه دهید، مردم احتمالاً آن را با دوستان یا مخاطبان خود به اشتراک می گذارند که به شما کمک می کند موقعیت خود را بهبود ببخشید

تبلیغ نویسی سئو تمرین ایجاد محتوای با کیفیت بالا و بهینه برای افراد و موتورهای جستجو است. این شامل تحقیق در مورد عبارات کلیدی و مرتبط، تطبیق محتوا با هدف کاربر، و بهینه سازی توضیحات و…
تبلیغ نویسی سئو بسیار مهم است زیرا به محتوای شما کمک می کند در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو، بینگ و غیره رتبه بالاتری داشته باشد. وقتی محتوای شما در رتبه بالاتری قرار می گیرد، در معرض دید و ترافیک بیشتری قرار می گیرد. و هنگامی که ترافیک بیشتری دریافت می کنید، بازدیدهای بیشتری از صفحه و پتانسیل بهتری برای  فروش خواهید داشت.

۱.رتبه سایت را بهبود می بخشد ۲.ترافیک را به وب سایت شما می آورد ۳.باعث شهرت برندتان می شود

تولید محتوای ارزشمند ، با کیفیت و تبیلغ نویسی شده
سعی کنید در ارائه محتوا ، مشکلی را مطرح و برای حل آن راه حل و سلوشن ارائه بدید
موضوعات مرتبط با برند شما
محصولات یا خدمات
صنعتی که در آن کار می کنید
مصرف کنند گان محصولات و خدمات
شرکت شما چه کاری انجام میدهد و چطور می تونید آن را بهتر کنید .در نظر بگیرید که چه موضوعاتی مربوط به شرکت و صنعت شما است و سپس محتوای جذاب و منحصر به فرد در رابطه با آن موضوع تولید کنید.

برای تطبیق محتوا با هدف جستجو، باید درک کنید که مخاطب هدف شما به دنبال چه چیزی است و محتوایی ایجاد کنید که نیازهای آنها را برآورده کند
به عنوان مثال، اگر شخصی در جستجوی عبارت «چگونه دوچرخه را تعمیر کنیم» است، احتمالاً به دنبال محتوای اطلاعاتی است که به او در حل مشکلش کمک کند
از طرف دیگر، اگر شخصی عبارت «خرید آنلاین دوچرخه» را جستجو کند، به دنبال خرید است. برای برآورده کردن نیازهای هر دو نوع جستجوگر، می توانید یک پست وبلاگ آموزنده در مورد نحوه تعمیر دوچرخه و صفحات محصول برای دوچرخه هایی که برای خرید آنلاین در دسترس هستند ایجاد کنید

قطعه ویژه یک متن برجسته یک محتوای کوتاه و شبیه به پیش‌نمایش است که در نتایج جستجو برای پرس و جوها ظاهر می‌شود
به افراد کمک می‌کنند محتوای مرتبط را راحت‌تر پیدا کنند.بهینه سازی و سئو قطعه اول باعث میشه سریع تر تو موتورهای جستجو بالا بیایید  
قطعه های ویژه می توانند برای جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما بسیار مفید باشند. با گنجاندن قطعات در جستجوهای مرتبط، می توانید اطمینان حاصل کنید که افراد محتوای شما را می بینند و تصمیم می گیرند که آیا ارزش خواندن یا کلیک کردن روی آن را دارد یا خیر

لینک های داخلی و خارجی برای سئو قابل توجه هستند زیرا به موتورهای جستجو کمک می کنند تا ساختار وب سایت و روابط بین صفحات را ایجاد کنند
آنها همچنین به بهبود خزیدن و نمایه سازی یک وب سایت کمک می کنند که می تواند منجر به رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو شو

۱.محتوای خود را ساختار دهید – وبلاگ ها، مقالات، چک لیست ها و غیره ۲.نوشتن تیترهای های جذاب را تمرین کنید ۳.محتوا را به روز کنید

محتوای تکراری
تصاویر و لینک های شکسته
اطلاعات قدیمی
نادیده گرفتن نرخ تبدیل
استفاده زیاد از کلمات کلیدی

امتیاز
5/5

1 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای استفاده کردن از سئو برای افزایش ترافیک سایت»

  1. سلام و درود
    قصد تهیه دورتون رو دادم اما چندتا سوال دارم ، ممنون میشم شماره‌ای از خودتون بزارین یا امکان پیام دادن در واتس اپ رو فراهم کنید
    سپاسگزارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سید روح الله میرغیاثی-سید روح اله میرغیاثی-تبلیغ نویس

تبلیغ نویس

درباره نویسنده

تبلیغ نویس و مشاور کسب و کار

من فارق التحصیل رشته مدیریت جهانگردی هستم.  در یک دهه اخیر، بیش از ۱۰۰ پروژه تبلیغ نویسی اجرا کرده ام و همه اونها رکوردهای فروش خودشان را بارها و بارها شکسته اند. بیشتر زمان من به ساخت و طراحی کمپین های تبلیغاتی اختصاص دارد .اما بعید می دانم این چیزی باشد که دنبالش باشی.